PR články fungují jako zpětné odkazy, proto je potřeba zvolit u nich kvalitní klíčové slovo a musejí mít také správnou formu. Tím se však nemusíte zabývat, protože je sepisují naši zkušení textaři, kteří dokonale znají veškeré záležitosti těchto článků, podle toho, o jaký typ článku se jedná.
Velice rádi vám v celé této oblasti poradíme. Hned na začátku je totiž potřeba zvolit klíčová slova a ta by měla odpovídat vašemu tématu. Špatně zvolené klíčové slovo by pro celé SEO mohlo být katastrofou, protože by nemuselo být tak efektivní, jako správně zvolené klíčové slovo, proto je dobré, nechat si od zkušených odborníků poradit. Od toho jsme zde my s našimi službami. Pomůžeme vám vybrat vhodná klíčová slova i jejich počet. Což je další důležitou součástí služby SEO, abychom věděli, na co se budeme zaměřovat.
Elektronický Obchod

  • Pomůžeme najít vhodné řešení na vaši „míru“
  • Řešení na míru je u nás samozřejmostí, protože poskytujeme našim klientům individuální přístup a tak jsme schopni sladit vaše představy a požadavky s naší kvalitně odvedenou prací.

Konkrétní podoba článku

Od původních základních verzí se PR články změnily. Základní verzí tohoto typu byla verze 1.0. ovšem nyní jsou k dostání už články verze 2.0., protože jsou více efektivní a také výkonnější. Zajistí vám lepší stabilitu i lepší udržení pozice na Googlu.

  • K dostání jsou stále různé PR články, jak starší verze, tak také novější revoluční verze 2.0.

Statistiky Data
Svět internetu se stále mění a i vyhledávače mají čím dál tím vyšší nároky, proto je potřeba držet krok a umět tomu přizpůsobit také vytváření zpětných odkazů, proto jsme články přizpůsobili, aby byly ještě efektivnější https://www.seolight.cz/revolucni-pr-clanky.
Co od nich můžete očekávat?
Jejich výhody jsou jasně dané. Weby například využívají SSL zabezpečení, takže máte jistotu kvality. Weby využívají tematické kategorie. Články i weby se dají číst i přes mobilní zařízení, plně se přizpůsobí každému zařízení. Weby běží na více jak 50 serverech s různou IP adresou.

  • Články se vždy píšou dle klíčového slova. Jejich cena je 500 Kč.

PR články
4 (80%)16